در فروشگاه آریا کالا ابزار، هدف ما ایجاد تجربهای رضایتبخش و اطمینانبخش برای مشتریان عزیز است. با توجه به اهمیت رضایت شما، سیاست مرجوعی ما به گونهای طراحی شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل، امکان بازگرداندن کالا در شرایط مناسب فراهم باشد. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولاتی با کیفیت و مطابق نیاز شما ارائه دهیم، اما درک میکنیم که گاهی ممکن است محصول خریداری شده با انتظارات شما سازگار نباشد یا دارای ایراد فنی باشد. به همین منظور، شرایط و مراحل بازگشت کالا را بهصورت شفاف بیان کردهایم تا شما بتوانید با خیال آسوده خرید کنید و از خدمات ما بهرهمند شوید.
مدت زمان مرجوعی:
مشتریان گرامی میتوانند کالا را ظرف ۷ روز از زمان تحویل مرجوع کنند، به شرط آن که از کالا استفاده نشده باشد و در بستهبندی اصلی خود قرار داشته باشد.
شرایط بازگشت کالا:
– کالا باید در شرایط اولیه، بدون خرابی، خش، و بدون استفاده باشد.
– بستهبندی و اقلام همراه کالا (مثل دفترچه راهنما یا لوازم جانبی) باید کامل باشد.
– کالاهای باز شده، استفاده شده یا با بستهبندی نامناسب قابل بازگشت نیستند.
کالاهای غیرقابل بازگشت:
– ابزارهایی که بهدلایل بهداشتی یا ایمنی پس از استفاده نمیتوانند بازگردانده شوند.
– محصولاتی که از زمان دریافت کالا توسط مشتری بیش از 7 روز گذشته باشد.
روند بازگشت و بازپرداخت:
مشتری باید قبل ازاتمام فرصت 7 روزه با بخش پشتیبانی تماس بگیرد تا درخواست بازگشت کالا ثبت شود و یک فیلم یا عکس از مورد پیش آمده کالا برای فروشگاه ارسال کند.
پس از بررسی و تایید کالا توسط تیم کنترل کیفیت، مشتری میتواند کالا را توسط شرکت پست به آدرس ما ارسال کند و پس از رسیدن کالا به فروشگاه روند بازپرداخت وجه و یا تعویض کالا انجام میشود.
هزینههای بازگشت و ارسال مجدد (اگر دلیل مرجوعی نقص محصول نباشد) برعهده مشتری است.
لازم به ذکر است تمامی محصولات مطابق با عکسهای موجود در سایت آریا کالا ابزار ارسال میشوند، و در صورت مغایرت با تصاویر سایت مشتری باید قبل ازاتمام فرصت 7 روزه با بخش پشتیبانی تماس بگیرد و پس از تایید کارشناس میتواند کالا را توسط شرکت پست به آدرس ما ارسال کند و پس از رسیدن کالا به فروشگاه روند بازپرداخت وجه و یا تعویض کالا انجام میشود.
در این وضعیت هزینه پستی برگشت کالا و هزینه ارسال مجدد آن با شرکت پست به عهده سایت آریا کالا ابزار میباشد.
*توجه داشته باشید که اگر کالا با روش دیگری ارسال گردد که هزینه آن از مبلغ ارسال با پست بیشتر باشد،کلیه هزینه ارسال با مشتری است.
*چنانچه محصول بدون تایید کارشناسان ما برگشت داده شود، همان محصول مجددا توسط تیپاکس (پس کرایه) برای مشتری ارسال میشود.
*در صورت مرجوع کردن کالایی که ایراد فنی ندارد و مطابق با عکسهای سایت ارسال شده مبلغ 100.000 تومان بابت هزینه پردازش از هزینه محصول کسر و مابقی برای مشتری واریز میشود.
نظرات کاربران