رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا. هدف ما جلب رضایت کامل شما است. به این منظور امکان بازگشت کالاهای معیوب تا 7 روز از زمان تحویل امکان‌پذیر است. اما برای بازگشت کالا ابتدا باید نهایتاً تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید. ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظر شما را کامل توضیح خواهیم داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز می‌شود. مشتریان عزیز کالای موردنظر را به همراه فاکتور از طریق پست، به آدرس فروشگاه برگشت خواهند داد.

باید محموله بازگشتی با پست ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه محموله و یا از طریق ایمیل info@aryakalaabzar.ir  ارسال شود در صورت بازگشت کالا به هر روش دیگر به جز پست آریا کالا ابزار مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.

هزینه کالای بازگشتی در صورت تایید بازگشت، به عهده آریا کالا ابزار خواهد بود.

در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان آریا کالا ابزار ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده خواهد شد.

چنانچه کالای خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه کالای بازگشتی هدیه کالا و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.

جهت اعلام مشکل در کالای دریافتی و نیاز به بازگشت کالا، لازم است قبل از بازگرداندن کالا، از طریق تلفن 02155745183 ، سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (چت) و یا ایمیل info@aryakalaabzar.ir  اقدام گردد.

به منظور بازگشت کالا، لازم است فرم بازگشت کالا، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و یا از طریق ایمیل  info@aryakalaabzar.ir ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا آریا کالا ابزار از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.رویه بازگرداندن کالا

مغایرت در ارسال کالای خریداری شده

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به مشتری است و از آنجا که ممکن است در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت در کالا، مشخصات ظاهری درج شده در وب سایت است.
  وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (چت)  با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌گردد.

شرایط انصراف از خرید

 انصراف از خرید و سفارش باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از سفارش کالا، به واحد خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود .
  اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، حداکثر تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا ، باید انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع دهید .
  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است .
حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان سفارش‌ دهنده است (سفارشی که به عنوان هدیه برای شما ارسال شده شامل حق استرداد نمی‌گردد) .
 در صورت انصراف از خرید، پس از دریافت کالا، ارسال از طریق پست و هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود .رویه بازگرداندن کالا

کالای دارای آسیب فیزیکی

 بازگرداندن کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته‌بندی یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور و قبض  پستی با مهر شرکت پست بازگردانده شود . برای استفاده از ضمانت بازگشت از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته‌بندی یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری فرمائید . ایرادها و اشکال‏‏‌های ظاهری (پاره شدن پارچه، خط و خش روی کالا و محصولات دکوری و تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌گردد.
  پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌گردد.